Danes pa se pogovarjamo o nečem, kar je zelo značilno morda samo za katoliško Cerkev. Ta misel je nekaj, kar najpogosteje srečamo v svojem življenju, pa se tega sploh ne zavedamo.
To je enota med dušo in telesom. Naše navade in iskanja se velikokrat dotikajo duše ali telesa. Zelo močno moramo biti poučeni in zreli, da lahko razumemo, kako delovati kot ljudje, ki živijo celoto.
Industrija nam kaže, da je potrebno oblikovati telo, pa bo vse tako kot je treba. Indistrija oblačil, ličil in drugih stvari nam kaže predvsem to, kar je telesno. Indistrija pa se ni ustavila samo pri oblačilih, obuvalih in ličilih. Obolikovati hoče telo samo in ga narediti takega, da bo po meri človekovim trenutnim potrebam. V ta namen služijo diete, poživila in drugo, kar nas spodbuja, da bi oblikovali svoje telo tako, da bo ustrezalo našim željam. Danes želi ideologija spreminjati celo spol, da bi ustrezal človekovemu notranjemu počutju.
Po drugi strani imamo različne šole in duhovne tehnike, ki krepijo duha. Duha krepijo tako, da ga izolirajo in poskušajo preko različnih dejanj in besed oblikovati počutje, razpoloženje in vzdržljivost. V ta namen si mnogi pomagajo s pripravki, ki jih popeljlejo v različne duhovne sfere.
Katoliška cerkev v svojem nauku trdno zagovarja, da je človek celota. Telo in duša sta samo nekaj, kar nam pomaga razumeti človekovo življenje. V resnici pa gre za enega človeka, ki živi celovito. Iz tega človek živi največje spoštovanje in krepi svoje življenje v upanju. Velikokrat katoliška misel trči ob sodobno miselnost, ko zagovarja človekovo celovitost. Prav je, da se pustimo poučiti in okrepimo svojo vero ter znanje o nauku, da se bomo v ključnih vprašanjih znali dobro odločati.
69. Kako v človeku duša in telo sestavljata enoto?
Človeška oseba je eno bitje, ki je hkrati telesno in duhovno. V človeku duh in tvar sestavljata eno samo naravo. Ta enota je tako globoka, da zaradi duhovnega počela, ki je duša, telo, ki je tvarno, postane človeško in živo telo, in je deležno dostojanstva božje podobe.