Ko beremo Sveto pismo se včasih sprašujemo, kaj pomeni kateri izmed odlomkov. Zelo velikokrat je ravno stvarjenje sveta tisti ključ, ki odklene še tako zapleten odlomek Svetega pisma. Velikokrat je ravno stvarjenje sveta tisto na kar se moramo spomniti, če želimo razumeti sedanji svet in ga videti z verujočimi očmi. Ravno opomin svojemu razmišljanju: Bog je ustvaril ta svet iz dobrote in ga izpopolnil v celoti naše misli poveže v novo stvarnost in celoto.
Bog je ustvari ta svet iz nič, ustvaril ga je na začetku. To najprej pomeni, da je vse, kar vidimo, doživljamo, otipamo zaznamovano z Bogom. V tem ni nobenega kompromisa. Prav vse, kar obstaja ima svoj izvor v Bogu.
Zanimivo je brati v Svetem pismu, kako svetopisemski pisatelji opevajo lepoto narave. Tam najdemo povezavo s tem, kaj Bog dela v našem življenju. o svetopisamski pisatelji govorijo o naravi imajo gotovo v mislih tudi trenutek, ko je Bog ustvaril ta svet. Ker je Bog izvor vsega želijo tudi sedanjemu trenutku dati nek polni pomen in tisto lepoto, ki je zares nekaj velikega.
Danes se velikokrat pogovarjamo o ekoloških vprašanjih. Osredotočamo se na varovanja narave. Toda velikokrat gredo ta prizadevanja v popolnoma napačno smer in se čudimo, kako je to mogoče? Naravna nima svojega cilja v sebi. Narava ima svoj cilj in izpolnitev v Bogu. Če bi znali spoštovati naravo zaradi Boga, bi razumeli, da smo iz velikodušnosti stvarjenja podedovali popolno spoštovanje do vseh stvari. Tudi najmanjša stvar, skrb za žival ali rastlino nas lahko spominja na božjo dobroto. To nas ne sme zasužnjiti ampak nas mora narediti še bolj spošljive do vseh stvari in do Boga.
Pri tem pa je zelo pomembno, da je Bog človeka ustvaril kot krono stvarstva. Ker se človek zaveda svojega položaja v svetu je zelo pomembno, da je sodelavec Boga in spoštuje ta svet ter ga ljubi z božjo ljubeznijo.
59. Kaj je Bog ustvaril?
325-327
Sveto pismo pravi: "V začetku je Bog ustvaril nebo in zemljo" (1 Mz 1,1). Cerkev v svoji veroizpovedi oznanja, da je Bog stvarnik vidnega in nevidnega sveta: vseh duhovnih in tvarnih bitij, to je angelov in vidnega sveta, in na poseben način človeka.